Головні зміни в екстер҆ єрі торкнулися переднього бампера, радіаторної решітки та блоку фар, в яких з҆ явилися світлодіодні ліхтарі. Водночас, Lexus RC Coupe залишився яскравим та автомобілем з досить провокаційним дизайном. Підкреслити індивідуальність власного автомобіля можна за допомогою нових кольорів покраски кузова, адже їх вибір розширився до одинадцяти варіантів. Топова модифікація RC F Sport може похизуватися 19-дюймовими легкосплавними колісними дисками, можливістю покраски кузова в унікальні кольори та більш спортивним декором інтер҆ єру.
Саме на потужну модифікацію встановлюється 8-циліндровий атмосферний силовий агрегат об҆ ємом 5 літрів та потужністю біля 400 к.с. З цим двигуном купе може розігнатися з 0 до 100 км/год лише за 4,5 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год. Єдине що може зіпсувати настрій, так це середня витрата пального, яка при активному драйві перевищує 15 літрів на кожні 100 км пробігу.
Більш економічно вигідні версії матимуть 2-літровий турбодвигун на 250 к.с., або 2,5-літровий силовий агрегат доповнений електродвигуном. Сумарна потужність гібрида біля 300 к.с.,при цьому витрата пального складатиме меньше 5 літрів на 100 км пробігу. В першому варіанті динаміка розгону буде на рівні 6,5 секунд, а в другому в районі 5,5 секунд.
Інтер҆ єр виглядає досить привабливо та якісно. Матеріали обробки стали більш преміальними та відповідають сегменту в якому презентовано купе. Звісно що німецькі конкуренти в середині ще якісніші та сучасніші, але і в Lexus тримають високий рівень. Трохи незручностей додає високий трансмісійний тунель, адже на задньому ряді сидінь і так місця замало. Архітектура центральної консолі дуже смілива, але з ергономікою є деякі проблеми.
Чи зможе оновлений Lexus RC Coupe вразити нас своїми їздовими характеристиками ми дізнаємось лише через місяць, а поки що виробник декларує більш чітке рульове керування та поліпшення роботи підвіски та шасі. Орієнтовна вартість базової версії купе становитиме біля 45 тисяч євро…